Meteen naar de content

Zomeruitverkoop - Beperkte voorraad! ☀️

GRATIS verzending voor ALLE bestellingen!

30 dagen geld-terug-garantie

    FAQ

    1: HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

    Om een bestelling te plaatsen, ga je eerst naar de productpagina, die je via de navigatie kunt bereiken. Selecteer vervolgens de gewenste hoeveelheid van het product en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Je wordt nu doorverwezen naar je winkelwagen. Klik nu op ‘Kassa’ en volg de aangegeven stappen om je bestelling te plaatsen.

    2: HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

    Om je bestelling te volgen, voer je het trackingnummer in dat we je hebben gegeven op onze Track & Trace-pagina. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat je de status van je bestelling kunt zien nadat je het trackingnummer hebt ontvangen. Als je geen trackingnummer van ons hebt ontvangen, stuur ons dan een e-mail via: info@hike-footwear.com. Wij brengen je dan onmiddellijk op de hoogte van je trackingnummer en de status van je bestelling.

    3: IK HEB PER ONGELUK HET VERKEERDE AFLEVERADRES OPGEGEVEN. KAN IK HET NOG WIJZIGEN?

    Stuur in dat geval zo snel mogelijk een e-mail via info@hike-footwear.com. Als je bestelling al is verzonden, zullen we ons best doen om de fout achteraf te corrigeren.


    4: HOE LANG DUURT HET OM TE VERZENDEN?

    Ons team werkt er hard aan om ervoor te zorgen dat je je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Door de grote vraag kan de levertijd op sommige locaties langer zijn. Ondanks de grote vraag, zal je bestelling meestal binnen 5-8 dagen aankomen nadat we je betaling hebben ontvangen. Als je vragen hebt over je bestelling, kun je ons een e-mail sturen via info@hike-footwear.com. We zullen je dan voorzien van nauwkeurige informatie over je bestelling.


    5: WAT IS DE PROCEDURE VOOR RETOURZENDINGEN?

    Als je je bestelling wilt retourneren, ga dan naar onze pagina met het retourbeleid voor gedetailleerde informatie over de retourprocedure.


    6: ANNULERINGSTERMIJN

    Je kunt je bestelling binnen 15 minuten na het plaatsen ervan annuleren. Neem om te annuleren contact met ons op via info@hike-footwear.com.


    7: IS INTERNATIONALE VERZENDING MOGELIJK?

    Ja, wij verzenden naar de Verenigde Staten, Canada, Nieuw-Zeeland, Australië en Europa. Op verzoek kunnen we je bestelling ook naar een ander land sturen. Stuur gewoon een verzoek via: info@hike-footwear.com


    8: WELKE MATERIALEN WORDEN ER VOOR JULLIE SCHOENEN GEBRUIKT?

    Onze barefoot schoenen zijn met precisie gemaakt van hoogwaardige materialen om comfort en prestaties te garanderen. Dit zijn de belangrijkste materialen, die in onze schoenen worden gebruikt:

    • Bovenmateriaal: wij gebruiken eersteklas polyester voor het bovenwerk van onze barefoot schoenen. Dit materiaal biedt duurzaamheid en een comfortabele pasvorm.
    • Zoolmateriaal: de zool van onze schoenen is gemaakt van biologisch rubber, dat uitstekende grip en flexibiliteit biedt.
    • Winterschoenen: onze wintervarianten hebben dezelfde biologische rubberen zool voor tractie, maar de binnenkant is gevoerd met een speciaal materiaal voor inlegzolen, dat EVA en watten combineert. Dit zorgt voor extra isolatie en warmte tijdens koudere seizoenen.

        

    Als je nog andere vragen hebt, die niet worden beantwoord in onze Veelgestelde Vragen, stuur ons dan een e-mail via info@hike-footwear.com. Wij zullen je zo snel mogelijk verder helpen.

    Gratis bezorging

    Verzekerde levering (incl. Track & Trace) met Royal Mail

    Veilig kopen op rekening

    Veilig betalen met Paypal of Creditcard met kopersbescherming!

    565,000+ mensen kiezen HIKE in 2024

    Hike Footwear - Jouw pad naar gezonde vrijheid!