Meteen naar de content

Zomeruitverkoop - Beperkte voorraad! ☀️

GRATIS verzending voor ALLE bestellingen!

30 dagen geld-terug-garantie

    Restitutie- en retourbeleid

    Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met uw bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Hike-footwear streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze van onze leveranciers hebben gekocht. Als u een fractie van het product en het bedrijf hebt, kunt u op dezelfde manier contact met ons opnemen.


    Hoe kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?


    Als je besluit om de producten binnen 30 dagen aan ons te retourneren, denk er dan aan dat we de volledige bestelling binnen 5 dagen na ontvangst van het product terugbetalen. We kunnen echter niet de kosten voor het terugsturen van het product vergoeden.


    Zo werkt het proces voor alle producten:


    1. Stuur ons een e-mail naar info@hike-footwear.co.uk en laat ons weten dat je de bestelling of delen ervan aan ons wilt retourneren.
    2. Vraag onze klantenservice of we de retourzending kunnen accepteren. Je kunt ook een retouradres (let op: dit is niet het adres) opgeven op onze website.
    3. Als we de retourzending kunnen accepteren (binnen de geaccepteerde termijn), volg dan de onderstaande instructies. Verpak het geretourneerde product veilig in de originele verpakking.
    4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.
    5. Stuur de Track & Track-code naar onze klantenservice.
    6. Zodra je pakket binnen 3 dagen na ontvangst is ontvangen en gecontroleerd, betalen we de geretourneerde producten terug via de betaalmethode die je voor de producten hebt betaald.

    Daarnaast kunnen producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen niet worden geretourneerd:


    1. vooraf bestelde producten. Als het product bruto is, kunnen deze producten niet worden geretourneerd.

    Producten beschadigd bij aankomst


    Dit is een syndroom! Anders is het mogelijk dat je product tijdens het transport beschadigd is geraakt. Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, moet je binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons opnemen. Het product wordt dan aan u geretourneerd.


    Stuur ons in geval van een ernstig probleem een e-mail met een foto van het beschadigde deel van het product. Het is het beste om de foto's te nemen vanaf een plat oppervlak waar het label en het defect duidelijk te zien zijn. De informatie van de lidstaten en de volgende acties.


    Bij defecte artikelen sturen we de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket op, anders kunnen we geen geld teruggeven. Als het defect een tweede keer optreedt? Dan betalen we je het volledige aankoopbedrag terug.


    Als je vragen hebt over producten die bij aankomst beschadigd zijn, kun je contact met ons opnemen via info@hike-footwear.co.uk.


    Kan ik het product terugsturen zonder contact met jullie op te nemen?


    Nee, dat kan niet. U moet contact met ons opnemen voordat u het product terugstuurt, omdat het retouradres kan afwijken van het besteladres.


    Hoe kan ik contact met u opnemen?


    U kunt contact met ons opnemen via e-mail op info@hike-footwear.co.uk. Het hike footwear team werkt zeven dagen per week en probeert alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.


    Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?


    Maak een foto waarop de slechte kwaliteit van het artikel of het beschadigde onderdeel te zien is. Je kunt de foto's het beste nemen vanaf een plat oppervlak waar het label en het defect goed te zien zijn.


    Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Na deze periode wordt het product aan u geretourneerd.

    Gratis bezorging

    Verzekerde levering (incl. Track & Trace) met Royal Mail

    Veilig kopen op rekening

    Veilig betalen met Paypal of Creditcard met kopersbescherming!

    565,000+ mensen kiezen HIKE in 2024

    Hike Footwear - Jouw pad naar gezonde vrijheid!